onsdag 17 november 2010

the fantastic 3


idag hade vi nationella prov i svenska. vi skulle skriva uppsatsdelen.
Jag satt självklart kvar bland de sista, vilket innebar ca 4 timmar av 5 möjliga medan resten av klassen gick efter 2-3. haha.

det blev en långlunch med älskade Sofia Henriks, Lisa Jonson och Elin Gustavsson och en brud som jag inte visste namnet på, men skönt vare! vi slänger in en go bild från i somras på mig och Fifiii.


Jag hade luciaträning idag också. det gick väldigt bra, men fick de tråkiga beskeden att vi ska lotta ut lucian.. jag blev väldigt opepp och funderar på att hoppa av ..

efter lucian gick jag direkt till gymmet där jag möttes upp av Emina och Amanda, vi körde lite spänstträning och dansade resten av tiden. skönt att släppa loss till michael jackson. Det blir nya uppvärmningen i ringen! the fantastic 3.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!