söndag 7 november 2010

över


och så var lovet över. Det har nog aldrig känts så tungt att komma tillbaka..

Har varit hos Henriks och ätit en fantastiskt god middag och efterätt. Dessutom har jag och Hanna handlat mat. jag bara älskar att vara student på en annan ort än där familjen bor ..

Lovet har dock varit mycket härligt och välbehövligt. Träffat vännerna och släkten.
lör-sön var släktens dagar och alla från Mammas sida kom till oss. Det var riktigt kul. Fick träffa en av mina tre låtsaskusiner ( Calle) som jag inte sett på säkert 13 år! Himlans kul var det.

dagens nyhet: Pappa har fixat facebook! woho!



Att bro på bilden...grekland var äckligt underbart

Idag hörde hon från stockholm av sig. Hon som vill ha mig som hårmodell på tisdag. Det verkar inte riktigt som om det kommer fungera nu .. träningstider och tågtider är ingen ultimat kombo.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!