lördag 27 november 2010

i love mom


igår åkte vi för att spela match i sthlm.
Solna(toppen) mot Brahe (botten). det var så det stod i deras programblad. haha!

Vi åkte på dängstryk men jag gjorde mina första 6 poäng i damligan! riktigt kul faktiskt.
Dessutom hade jag en fanclub på läktaren i form av Mamma, Pappa, Fanny, David och även Magnus, min gamla coach från Västerås. Hur kul som helst att se dom!

Mamma är ju den goaste i Världen. Hon har gjort en julkalender som hon gjort ända sen jag var liten. Det är en paketkalender, så varje dag fram till julafton får jag öppna en present.

I love my mom
*

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Fanns ingen ruta där det stod perfekt såå får kommentera istället =D !! Älskar bloggen och du e fööör fin =D / MAtilda sawo

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!