tisdag 23 november 2010

sång på öppet hus


idag var det resursdag, men eftersom jag hade rest kvar sen en idrott och hälsa dag i tvåan var jag på rosenlundsbadet vid halv nio imorse!
Vi livräddade och körde wetwest. jag var ganska grym ..


efter det gick jag hem och åt och sen dess har jag varit på majstången med syrran och de andra. Jag och Niklas har suttit och spelat gitarr och sjungit i några timmar nu, för nice!


Jag ska sova hos Hanna inatt och det ska bli en bra uppladdning inför både nationella prov i svenska (tal), luciaträning och öppet hus som är imon.
Jag, Henrik, Emanuel och Alexander ska representera musikdelen på sanda, vilket betyder att mellan 18 och 20 kommer vi att spela runt på några låtar. De kommande sandaeleverna med föräldrar får alltså komma och lyssna under denna tiden.
Vore lite skoj med lite publik!




svar på kommentar: Mamma, jag saknar er också. hoppas ni kan komma till Solna på fredag :)


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!