måndag 1 november 2010

16 år och mjölkisar


nu idag så ändrade jag min header som ni ser, hoppas den blir bra :)

idag har jag varit chaufför. I love it!
det började med att jag skjutsade hem Isabella och i samma veva skjutsade Fanny till Irsta. virrade runt där ett tag innan vi hittade till Fannys kompis Fanny.. komiskt.. !

Dagens nästa uppdrag var att skjutsa Hannapanna till tandläkaren, jag fick följa med in och hon fnittrade och skrattade bara för att hon var nervös.. i jul planerar dom att dra ur hennes mjölktand. 16 år med mjölkisar HAHA!

vi chillade hemma ett tag innan det var dags att dra in på träning.
nu är jag hemma i min säng och är helt slut. får se om jag orkar göra nånting eller om det blir en rulle ikväll också ..
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!