fredag 19 november 2010

arg och trött

idag är evelina arg och trött.

Igår scrimmade Sanda mot Brahe. Skillnaden för mig var att jag spelade med Brahe istället för Sanda för att komma in i deras spel.

Familjemiddag stod på schemat och efter att pojkarna hade gått hem var klockan cirka 11. och det är då jag bryter ut i frustration på grund av att mitt idrottsarbete som jag haft så svårt att skriva är försvunnet. Det gick inte att hitta på datorn, och det skulle in idag. Det var bara att börja om och skriva en mycket sämre uppsats om hälsa och om vad jag värderar högst i livet.. .Det är anledningen till varför jag är arg och trött.

men för att bli lite gladare kan man ju alltid lyssna på småflickor som har grym sångröst.




xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!