torsdag 7 april 2011

asball

har precis skypat med Isabella. En STOR tumme upp för skype. Det känns som att jag har min bästa vän vid matbordet, fast hon egentligen sitter 30 mil härifrån i sin soffa!

När jag tänker på Isabella så börjar jag tänka på Västerås och min familj. Visste ni att min syster är väldigt duktig på att rita? Jag tycker det i alla fall. Bilderna i inlägget är ritade av Fanny Svensson. Vissa bilder är flera år gamla och hon är nu bara 15 år. Lilla stumpan!
Vi börjar med en bild på min syster så ni vet hur stjärnan ser ut.

Här har hon ritat av ett halsband som hon förövrigt gjort själv


Här har hon ritat mona-lisa. Hon var 12 år när hon ritade den

Här har hon ett hopplock av sina verk. En conversesko och händer som håller ett äpple

Här har Fanny ritat av vår andra syster Hanna.


jag tycker att hon är asball. vad tycker du?

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!