fredag 29 april 2011

fika med lillan


Evelina goes grinch! Jag hittade en bild på Eminas dator där jag gör den berömda grinchen-minen, nu officiellt! Första dagen på jobbet gick super, till en början stod jag bara där och vaktade barnen under rasten, men sedan fick jag vara tillsammans med Elin vilket var kul. Barnen trodde att vi var tvillingar eller syskon och drog i håret och allt ni kan tänka er, men det var bara charmigt!
Fystesterna bokstavligen DÖDADE mig. Det tog över en timme att köra igenom Frivändning och Knäböj. Dock fick jag resultat som jag var nöjd med faktiskt! 

Efter mina timmar i gymmet fick jag med mig lillan (behövdes ingen övertalning) på en fika på CoffeeHouse by George. Återigen, ni som inte varit där, fika där! Det är mitt favoritställe all times i Jönköping med härlig atmosfär och grym personal. Idag var det extra kul eftersom Ajnur jobbade och tog våran beställning. 
Alltid lika skönt att prata med lillan , hon är så gosig och jag kommer verkligen sakna henne efter studenten! 

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Jag kommer sakna dig också sötnos!! Du är så fin!! Kärlek.

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!