söndag 17 april 2011

the world


the world spins madly on

oh yeah! Vi vann den avgörande matchen med 5 poäng och är därmed klara för damligan nästa säsong! Direkt efter matchen fick vi lite fika av ledningen i brahe och efter det drog jag, Sanjin och Emina iväg på "roadtrip". Vi lämnade av Emina i Mjölby och åkte vidare mot Norrköping. Jag sov på hotell med Papi och hade det trevligt med alla föräldrar! Fannys lag spelade final i Final Four men förlorade tyvärr med 9 poäng mot Central. Jag träffade Jessica som jag inte sett på 100 år, vi fick några timmar att dra igenom lite old stuff och lite news, det var kul att träffa henne igen! Nu har jag och Fanny precis kollat på film och jag sitter och spelar lite gitarr, det är skönt att vara hemma. Jag har saknat stället! xoxo.-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!