fredag 22 april 2011

saknar dom



gårdagen spenderades med Jonathan och Rasmus då vi först åt pannkakor hos farmor (hur gott som helst) och sedan drog ner på stan för att hitta lite kläder åt Jonathan. Det blev ett par snygga chinos och en sjukt läcker skjorta. Jag gillar att vara med mina kusiner, jag saknar dom verkligen när jag inte bor i Västerås längre, jag skrattar nästan oavbrutet när jag umgås med tokstållarna!
Efter shoppingen satte vi oss på kajens cafe och fikade. bilder från dagen kommer så snart rasmus skickat bilderna.

På kvällen gick jag till Malin. Jag, Bella och Malin hade tjejmiddag + Malins familj. Alltid lika roligt att komma hem till Sörensens. Vi åt grillat, och det var fantastiskt gott. En mycket trevlig dag och kväll, just like the old times.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!