lördag 9 april 2011

ERIC SAADE

Idag kan ha varit en av de mysigaste dagarna i hela trean. Vaknade i en lägenhet med två mysiga brudar, solens stålar fyllde rummen och skotträningen gick bra.
Jag och Emina stannade till på vägen hem och satte oss i rinken för att sola lite.
Men nu kommer det bästa. Vi åkte in till a6 med Atilla, Berat och Adnan för att kolla på Eric Saade
Jag har nu officiellt pratat med min drömkille och fått en Autograf. jag har aldrig gjort sådant förut så det var en upplevelse. Dock väldigt jobbig sådan eftersom det var alla 6 åringar i hela Jönköping och jag som var hans publik. här är lite filmer och bilder. Det blev Atilla som fick filma eftersom jag inte såg någonting för att alla ungar satt på deras föräldrars axlar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!