torsdag 7 april 2011

lilla söta Ajnur på Heron City


jag glömde totalt bort att berätta om resan TILL Stockholm i tisdags.
För det första åkte vi en timme för tidigt eftersom vi trodde att matchen började klockan 6, men den började klockan sju. Därför stannade vi till på Heron City och kikade in lite.
Jag, Emina och Ajnur gick in till Team Sportia för att kolla på mjukisbyxor åt Ajnur. Hon testade ett par som hon bestämde sig för att köpa. Hon berättar för mig och Emina att hon har ett Stadiumkort, fast inte med sig i plånboken. När vi kommer fram till kassan så frågar hon glatt : Asså, jag har ett Stadiumkort, men kan man ta det på personnumret istället eftersom mitt kort är hemma?
Kassören svarar: Jag är ledsen, men detta är inte Stadium, det är Team Sportia.
Ajnur skämdes väldigt mycket medan jag och Emina fick oss ett gott skratt!

bilden togs på mig och Ajnur i bussen påväg till Stockholm!
Klicka på bilden så kommer ni till Ajurs blogg!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!