söndag 3 april 2011

queens of basketball

we were suppose to be queens of basketball
riktig tung förlust idag mot Umeå. Vi spelade jättebra i första halvlek och hade dom verkligen där vi ville. I tredje perioden trasslade vi till det rejält och kunde inte fixa det tills slutsignalen ljöd.

vi taggar om tills tisdag då vi åker till Stockholm och spelar mot Järfälla. Då får jag träffa familjen och Isabella som kommer och kollar! Det ska bli superkul.

Nu ska jag ta hand om min stukade fot ( stukade den typ 2 min in i första perioden) och lära mig äckliga engelskaglosor som vi har förhör på imon!

have a nice life lovers.

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Hej tösen! Förstod att det inte gått så bra när du inte hörde av dig... Det är bara att lämna det bakom dig och ta nya STARKA tag! Vi kommer med en egen liten heja-klack! Jag håller min tumme för DIG! Kram mom

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!