måndag 6 juni 2011

Bentley Continental GT

SMILE THROUGH LIFE.
mina dagar i Malmö är häktiga och underbara. Jag har riktigt kul faktiskt! Detta blir mer och mer en stad som förtrollar mig! Jag vill verkligen leva såhär!

Idag fick jag börja tidigare ( 9 ) och jobbade tills klockan två. Direkt efter mötte jag upp Elias och Hampus. Vi chillade på stranden ett tag innan vi tog oss till ett ställe där vi skulle käka och möta upp lite andra killar.

Vi drog hem till Elias och bestämde oss för att spela basket. Tyvärr fick Hampus åka till Akuten med sin skadade handled, medan vi andra spelade vidare.
Efter massa matcher i olika former och lag gick vi in och tog det lugnt.

Kvällen bestod av snack, Big brother final, gitarr och sång! En helt klart mycket väl godkänd kväll!

Och vet ni, alla ni bilfantaster! Jag har åkt i en Bentley Continental GT. Elias bror bjöd mig, Julle och Elias på en rundtur genom stan och det gick inte lite snabbt när han blåste på vid de tomma gatorna. Jag fick sitta fram och det var helt underbart.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!