lördag 11 juni 2011

till er som betyder

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig
jahapp.. nu är det över. Gymnasietiden, tiden i Jönköping, tiden med mina vänner här nere, söndagsmiddagarna hos henriks, fikat på georges, draget på centrum, basket med sanda och brahe, ja allt du kan tänka dig.. Det bara försvinner ur mitt liv nu på ett ögonblick.

Jag sitter på mitt rum där hanna redan packat in alla sina saker inför nästa år, jag ska börja lägga ihop alla kläder och saker jag har här. Imorgon kör jag, mamma,hanna och fanny hem. Hem kommer inte vara både Jönköping och Västerås. nu är hem bara Västerås. Jag kan inte fatta det riktigt än.

Vill bara ge en stor kram till alla här i Jönköping som betyder någonting för mig. Hoppas ni vet vilka ni är. Jag kommer aldrig någonsin glömma de stunder jag haft med er.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!