torsdag 2 juni 2011

Malmö imon


IDAG ÄR JAG SPONTAN GOTT FOLK!
Nu kommer ni häpna. Jag ska till Malmö imon!
Jag,Maja,Emina och Lillan var på a6 idag och när vi sitter och äter ringer det en tjej till mig. Hon säger att hon vill ha mig som sommarjobbare i sommar, men eftersom jag redan har jobb så tackade jag nej. Då sa hon att ifall jag hade möjlighet och ville , så kunde jag få jobba nu i helgen. Jag har fått hela 22 timmar som jag ska jobba nu fram till måndag då jag beger mig hemåt igen.
För er som undrar vad det är för jobb så är det på en golfklubb, jag ska stå i "receptionen/kiosken". Riktigt trevligt, jag som älskar att träffa människor! Extra kul blir det att få träffa morbror och kusinen och ewa. Det var ett tag sen sist!

Idag är jag riktigt glad
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!