söndag 12 juni 2011

love love love

I call her love love love love love
Detta fanns i min logg på facebook när jag slog på datorn efter en 4timmars bilresa hem till Västerås.

Kolla Eve, vad små vi var !! Det där var i ettan, nu har vi gått ut trean, Vi har tagit STUDENTEN :) B1 och B2, piff och puff, bosniern och svennen, shit vad kul vi har haft. Jag kommer aldrig glömma stunderna med dig, när vi skrattar, när vi gråter när jag irriterar mig på hur du tuggar tugummi, när vi lagar mat. Ja allt !!
Dessa tre år kommer jag aldrig glömma. Dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta , precis som du. Tack för allt Evelina Svensson !! ♥


Jag kommer sakna min fantastiska ex-sambo sjukt mycket. Hon har hjälpt mig genom åren med allt ni kan tänka er. Tillsammans har vi rest, fått stipendium, spelat makalös basket, presterat i skolan, fikat en jävla massa , gråtit, skrattat, busat, plankat, varit uppe sent, däckat vid 8, skrämt upp oss själva, dödat spindlar, anordnat en sexscen för en dörrförsäljare(han kom dock aldrig till våran dörr), lagat mat, misslyckat med bakning, lyckats med bakning, dansat, sjungit. Vi har lärt oss så mycket av varandra och av våran situation. Jag säger det nu och säger det gärna igen. jag kommer sakna dig min älskade vän <3

xoxo-evelinana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!