tisdag 14 juni 2011

sömn inatt


GRATTIS TILL MIN SYSTERYSTER SOM FYLLER 17 ÅR. Det är då Hanna för er som inte vet vilken av alla mina syskon, hihi!

Det kan ha varit min värsta natt någonsin, jag kunde inte sova. sista gången jag tittade på klockan var 06.15 och 07.40 kom pappa in och sa att vi skulle gratta Hanna.. piggchey!
Jag var på hemtjänstjobbet idag och fick redan mitt första pass imorgon. Det känns skönt att komma igång direkt. Cash is King!
Längtar faktiskt lite mer tills Torsdag då jag ska till Stockholm för att prata om mitt jobb på elite Hotell. Jag är så himla glad att jag fått ett jobb där, det har faktiskt varit något av ett drömjobb för mig. Jag ska jobba mig uppåt!

Jag och Hanna har suttit framför Pianot och försökt lära oss "Snälla bli min" med Veronica Maggio. Väldigt vacker text och det gick faktiskt helt okej att spela den,.inte skönspel, men lite nybörjarstuk sådär!

Lyssna och njut på denna fantastiska kvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!