måndag 13 juni 2011


direkt när jag vaknade idag gick jag upp och duschade och satte mig i bilen till stan för att möta upp min saknade Isabella Halling. Vi tog igen några månaders tjejsnack på vivaldi till en fruktansvärt god sallad!

När vi ätit klart åkte vi till våran gamla skola;nybygge! Vi fick träffa tre av våra gamla lärare och det var helt underbart. VI var så sjukt glada, mest över att träffa Petra Nygård som är seriöst den bästa läraren genom tiderna för mig.
Efter kramkalaset hämtade vi Fanny, vilket var anledningen till att åka till skolan. Jag skjutsade henne till naprapaten (Hittade helt själv).

Åkte hem en vända för att ringa lite samtal till mina jobb och sen åkte jag, Fanny och Isabella in till stan igen. Fixade lite presenter till min lillasyster som fyller 17 imon!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!