fredag 3 juni 2011

fell in love with this town


hello fellas!
I just fell in love with this town
Det tog sin lilla tid att komma till Malmö, närmare 4 timmar med försening! Väl framme strosande i stan bestämde jag mig. HIT vill jag flytta. Jag bara älskar stankänslan och alla fina hus och vattnet, ja allt! Efter en timmes vandrande hittade jag till min morbrors jobb och vi åkte hem för att hämta Adam(min kusin). Vi åkte till Adams simträning och sedan vidare ner till Västra hamnen där morbror bjöd på Pizza och glass, mycket utsökt! Efter det körde han mig till jobbet. Det är en jättemysig kiosk där man kan köra som en blandning mellan minigolf och vanlig golf, och vet ni ? det ligger precis bredvid Zlatans hus!
Folket jag jobbar med är hur goa som helst allihopa. Fick skjuts hem av Sanna, vi har redan påbörjat småplaner om min flytt haha!

Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. börjar iförsig vid 1 imon så det är inga dimmor, men känner mig ganska sliten efter dagen!

Avslutningsvis vill jag gratta min syster Fanny som kommit med i landslaget! DU E KUNG

xoxo-evelinana

2 kommentarer:

  1. Mycket bra på en och samma dag!!! :D Fick sommarjobb som tur är! Kommer att vilja va hemma mer när en viss miss svensson är i malmuuööö!
    Btw en gammal lagkompis som är zlatans kusin, plus att min morbror känner hans mami lite, ville bara skryta liiite. ;) I bet att du tränar med Malbas lite i sommar då kanske?
    /Din knasiga polare

    SvaraRadera
  2. ja ja absolut! var fick du sommarjobb?
    Jag har bestämt mig nu jonna, jag SKA till Malmö!!
    Cooling, jag har iallafall sett hans hus nu.. blev lite besviken , så tråkig färg;)
    Nej jag kommer ju vara i Västerås /sthlm i sommar, men ska på try outs i augusti :)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!