onsdag 15 juni 2011

Payback is a Bitch...

PAYBACK'S A BITCH
För er som har twitter vet ni att jag under några dagars tid haft en plan.. en riktigt bra plan.

Det var nämligen så att när jag flyttade hemifrån för tre år sedan så tog Hanna min säng och flyttade den till sitt rum (på andra sidan våningen). Detta innebar att jag fick en 90 säng och hon 120.. jag blev inte speciellt glad när jag kom hem och upptäckte detta! Jag sa till henne att när jag flyttar hem så ska jag ha min säng och vips så gick det tre år och jag flyttade hem.

Jag tänkte göra denna slitsamma manöver igår, men då slog det mig att det var hennes födelsedag, inte den bästa presenten direkt.. men nu så, nu har jag min mysiga säng på mitt rum, den passar bättre här!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!