torsdag 16 juni 2011

dagens ros

På bilden har vi Oscar på sin bästaste dag
Dagen har varit både lite kaotisk och helt lam till väldigt trevlig. Jag började med att "pendla" för första gången och insåg att det kommer ta sin lilla tid att komma till jobbet när jag ska jobba på hotellet. Men det gör mig ingenting för det ska bli sjukt roligt att testa på. När jag tagit tunnelbanan till st eriksplan gick jag till Elite hotell och pratade med chefen i ca 6 minuter och sen var mötet över. Jag kände att det var lite ovärt att åka hem direkt så jag tog tunnelbanan tillbaka till stationen och gick på stan istället. Jag tappade faktiskt inte bort mig någongång, men höll mig i krokarna av sergelsgatan och drottninggatan och plattan hela tiden. Efter några timmars strosande joinade jag Oscar inne på InterSport. Himlans trevligt att träffa honom igen, det var ett tag sen sist!

Vid 5-taget fick jag lov att ta tåget hem tillbaka till Västerås. Helt godkänd dag ändå.
DAGENS ROS: Till mannen från Akademibokhandeln som tog löpet från stan till stationen för att leta rätt på mig eftersom jag tappat min plånbok. TACK TACK TACK!

xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. don't blame it on pruppen16 juni 2011 kl. 22:52

    Det är verkligen tur att det finns så fina människor! Man blir allt lite rörd!
    Bilderna du och Hanna tog är också lovely!
    Nu vet man ju äntligen dessutom heeela storyn bakom era sängar hehe.
    Saknar nog dig lite smått, tur att du fortfarande bloggar!
    Puss på dig sötnos

    SvaraRadera
  2. We will always blame it on Pruppen<3

    Ja jag blev helt superglad!
    Tack sötnos, ja nu kom sanningen minsann fram!

    saknar dig också tokfia, vi får se till att tärffas ifall jag flyttar till Malmö!
    PUSSs

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!