torsdag 23 juni 2011

ställer upp


Bilden är på min och Fanny in action när vi kör kortleken som vi kör varje år på midsommar.
Sådär ja. Nu ska jag snart åka till stan för att införskaffa mig lite kläder till jobbet på måndag. Hoppas på att hitta skor och ett par byxor. Fanny följer med mig men den hurtigbullen är ute och springer nu. Jag kan faktiskt skylla på att jag har svinont i halsen och inte borde träna, men man blir ju inte smalare av det inte...
Idag åker vi som sagt till Åhus. Jag har fått vädjan om att köra större delen av vägen eftersom ina stackars föräldrar är så trötta. Självklart ställer man upp på det!
vad tycker ni om min färg på håret? ska jag vara blond eller brunett? jag vill vara både och har lite ångest inför detta i-landsproblem!
xoxo-evelinanana

8 kommentarer:

  1. jag tycker blond. men du passar i båda :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker du ser äldre ut när du har mörkt hår, har bara sätt dig på bilder som blondin dock :) / Cissi

    SvaraRadera
  3. nej du ska vara brunett, så himla fint och långt och allt!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ska vara blond, precis som hela din släkt tycker ;)

    SvaraRadera
  5. Det långa håret passar bättre i mörkt tycker jag. Men jag gillar det blonda mer tror jag, en ny haircut kanske? :)

    SvaraRadera
  6. ser ut som att det är fler än jag som röstar för blont bästis! :D

    SvaraRadera
  7. haha ja bella. du får nog som du vill! så det bleks i grekland :)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!