torsdag 12 november 2009

a bit hurt


maybe I'm a bit hurt and maybe I made some things wrong. But hey, what do I care? I'm catwoman

*** One time ***
dagen började med en tripp till badhuset för att träna lite. Körde Wetwest och frisim. gick helt okej. Efter det blev det att skynda sig till skolan där det var rigmöte.
Efter det var det vanlig skoldag med psykologi och ekonomi. ganska nice dag.
Jag och Amanda gick ner till bussen med en fantastisk tajming och halva klassen gosade in sig på bussen. Myspys! efter de två oerhört ovärda stationerna pallrar jag mig av och beger mig hem till lägenheten.
Jag och mina sambos somnar pladask på våra rum efter mellanmålet och vaknar upp till verkligheten och inser att vi måste tvätta. mindre mysigt, men så behövligt ibland.

och nu väntar all tvätt på att bli upphämtad så ska väl bege mig.
Ikväll blir det mysig filmkväll med andreas och chris som kommer över :)


xoxo-evelinanana

3 kommentarer:

Skriv din kommentar här tack!