tisdag 3 november 2009

I love you


I 17 år har du varit där. I love you
trevnad för omgivningen är vad som behövs. Va som du är men bejaka den lojala människans synpunkter om hur man ska bete sig.


tränade båda passen igår vilket var super och idag körde jag först gym på morgonen med Hannu där det gick lite snett för mig vid ett tillfälle eller vad säger du Johanna ;) ? Sandas Blondiebabes fick sig ett litet skratt kan man säga! Jag kunde även vara med på Scrimmage mot Brahe på kvällen! Jag tror jag är tillbaka. Maah what a feeling!

vad spelar det för roll om jag vill ha dig , om jag ändå aldrig får det jag vill ha

Nu ska Eve sussa i säng!


xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. haha så go är du gumman ! hoppas du överlevde - tänk på att ett gott skratt förlänger livet så vi fick ju lite positivt av händelsen! (; <3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!