lördag 14 november 2009

mycket snack


Hejsan och godagens folket!

Att vara ärlig och säga som det egentligen är kanske inte är din styrka i alla fall ..

gårdagen bjöd på skola och mycket snack och träning. Jag var med cirkus 8 minuter av scrimmagen mot brahe, och det visade sig att jag är typ fit for fight imorn då jag får vara med och spela mot örebro. Familjen kommer och kollar vilket är väldans roligt!
Måste skänka en stor tanke till min underbara syster som opererade sitt knä igår. det gick som tur var bra trots att det var fredagen den trettonde! I love you!

Jag var och kollade på innebandy efter träningen igen ..
Jag kollade på Andreas som spelade för hovslätt som vanligt och de vann mot "Öjaby" (stavning) och det var ballt att se!
Andreas är en väldigt go' person som jag tycker om väldigt mycket! Han har ett hjärta i modell stort och har humorn på sin sida!

Efter innebandyn blev det att vänta i regnet på en buss i tjugo minuter för att sedan komma hem till tom lägenhet. men som snart skulle fyllas med skratt och tjejsnack så pågick in på de sena timmarna. Det var nämligen så att bästa Sofia kom till mig och gjorde så att min ensamhet försvann!
Sofia "sömnis" Henriks skulle ju sova längre än längst så jag lät henne sova till kvart i ett sen blev det hårda tag!
och med hårda tag menar jag att vi låg kvar i sängen i typ en timme till och kollade klart på filmen! citatet från The Proposal som vi båda älskar är: " I said Margret will you marry me and she said Yepp! "

Efter det så blev det frulle och mer snack och nu har vi degat i cirkus fyra timmar och funderar på att göra någonting vettigt. Vi ska nog in till stan och fika och sedan åka och äta .. haha swullo we are!

we like att vi är så fruktansvärt roliga!
Sofia och Evelina pratar om operationer och att de var lite dizzy efter sina fotoperationer. Sofia nämner att hon sagt att hon inte alls varit på Liseberg medan läkaren skojar tillbaka och säger, "jo du åkte nog lite berg och dalbana allt! "
Evelina hånar Sofia och säger att hon är trög, varpå Sofia slår till Evelinas arm ..
Evelina börjar slå tillbaka och Sofia börjar skratta!
Evelina: amen slå mig då , slå mig dååå!
Sofia " kadunk" (slår)
Evelina: .. aj

Vi kollade även in bilden på mig iklädd min farmors mormors bröllopsklänning som är tagen för typ 4 år sen. Det var nått av det roligaste vi sett och hade kul i säkert 5 minuter åt denna bild .. haha!

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Hahahah vi är helt klart bäst ;D
    men jag måste på peka en liten ditalj i din lilla text, "Evelina hånar Sofia och säger att hon är trög, varpå Sofia slår till Evelinas arm .."
    jag måste säga att slååår vid just det tillfället är lite att ta i ;)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!