fredag 27 november 2009

the reason


when you know you want something .. don't let time be the reason for not having it.
-evelina svensson



det är på tiden för en förändring. någonting drastiskt eller mindre synbart spelar ingen roll. En ny syn på tillvaron och en mer positiv inställning till vad vi anser är svårt och jobbigt att handskas med. Tror du på att tur kan förändra framtiden, eller sker allting av en anledning? Hur som helst .. tur eller inte så kommer en förändring, det är jag säker på. Jag ska bara fundera ut på vilket sätt, när och vem. Sen kommer jag komma ett steg närmre att känna mig fulländad. För någonstans så är det ju just det alla vill uppnå. att känna sig perfekt.



dagens guldkorn: min underbara mormor skickade mig ett brev. i brevet fanns ett brev och pengar, samt en trisslott och en gullig basketsmurf! Tack för att du tänker på mig mormor ! du rockar världen med dunder och brak.

listen and respond. listen and respond. and you'll make it to the top

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!