söndag 29 november 2009

sjukling på heltid


Jag förklarar mig här och nu som SJUKLING PÅ HELTID. jag gör ingenting annat än att vara sjuk och krasslig nu för tiden.. och när jag väl kommer tillbaka i träning så skadar jag mig. lyckad människa

jag kan inte sova om nätterna på grund av allt skit. inatt var det mitt lock för örat. jag hade så fruktansvärt ont att runt 3-4 på natten gick jag och badade bara för att kunna somna sen när iprenen hade börjat ta lite. så jag vaknade upp vid halv två idag med största huvudvärken och jag vill egentligen bara dö just nu. om ni har några tips för hur man får bort lock och det inte är att hälla vatten, stå upp och ned, hålla för näsan och blåsa ut, eller att ta nässpray så är ni hjärtligt välkomna att meddela det till mig.

hostan vill inte ge sig heller så jag får helt enkelt bli frisk nu nu nu nu. för att inte tala om mina ögon som är rödsprängda och vattniga och uppsvullna .. helt fult.

trots detta kom Göran och Sofia och hämtade mig och körde upp mig på berget för lite mat och umgänge. härlit härlit! Jag åt för första gången nästan på fyra dagar, skön känsla.
och skrattar som vanligt med Sofia humorprick <3
Tack för allt kära kusiner. ni gör mitt liv enklare! och jag måste ju säga att ni har väldigt tjusig belysning i busken utanför huset :) haha!

nu ska jag försöka sova lite.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!