torsdag 5 november 2009

när du är dig själv får du de ärliga svaren


* * *När du märker att världen faller på dig, bör du känna att du har någon att luta dig på. Bli därför själv stark som en klippa och var där för någon annan som känner så. Det är på detta finurliga sätt du vinner och finner äkta vänskap och prövas på den.* * *
- Evelina Svensson

idag har jag först haft morgonträning och sedan en tråkig skoldag. Vissa människor kan man bli sårad av.. utan att de ens bryr sig eller märker det.
Efter skolan sjöng jag och Petra med Sven David inför treornas Adventsgrej.

Vi hade träning tillsammans med killarna idag. blev fysträning och sedan massa skott.
Tack Johanna för att du alltid får mig på bra humör och får mig att tagga till och glömma mina problem .. tränade bra tack vare dig.
Även tack till mina underbara sambos som orkar lyssna hela tiden.
love

xoxo-evelinanana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!