onsdag 4 november 2009

men du får väl ta lite

en känsla kan vara svår att hantera .. och jag har faktiskt inget svar på vad fan jag ska ta mig till. jag vill jag vill jag vill jag ger svar till andra men finner inga för mig själv. lite typiskt ..

idag hade vi en soft skoldag. Engelska som jag var med på i typ tio minuter sen var jag tvungen att gå för ett möte med Coach som gick väldans bra. Sen var det lunch och sen psykologi. klaart! Jag tog bussen med Amanda,Jessica och Filip ner på stan och hängde med Mandis in på Ica och snackade med henne tills hennes buss gick. Hon är en otroligt gullig och rolig tjej .. " men du får väl ta lite" , höhö!
På stan vandrade jag in och ut i många affärer tills min älskade kusin Sofia kom då vi började jakten på leggings och andra nödvändigheter. Vi hann även in en sväng på passionet .. nånting för att provsmaka lite gott bröd med såser, jag som är känslig för starkt råkade ta chili så vi fick rappa på till Mackmakeriet där vi tog vår pratstund om allt mellan himmel och jord.

Sen bar det av till ryhov där sicbasket skulle på föreläsning av Christoffer Lindhe som var väldigt bra och han va snygg också! hihi Han berättade om sin tågolycka och hur han trott sig blitt förföljd av några män och sen att han börjat springa. Efter detta kommer han inte ihåg mer. Men har tagit reda på att han måste ramlat och slagit t i pannan och svimmat av. Hans ben hade legat över tågrälsen och där han sedan blev överkörd. han förlorade båda benen och ena armen och berättade hur hans idrottande innan olyckan gjort att hans hjärta orkade pumpa blod trots att han egentligen hade för lite. Han började simma efter sin otroligt korta rehab tid och simmade till sig en plats i landslaget och så småningom till en kvalplats i paralymics och hade urbra resultat.



xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!