måndag 16 november 2009

sanningen beror på hjärtat

trovärdigheten beror på ögonen, sanningen beror på hjärtat
- evelina svensson

vi hade studiedag idag vilket passade hur bra som helst. Jag och Emina hade lite mysigt som sagt igår och idag så fortsatte vi det "mysiga" med att panta flaskor haha. och sedan hem för att städa lite. Sen så lagade vi mat och åt då vi kollade på gossipgirl. Sen var det dax för träning. Först teori och sedan ett najs träningspass.. om man hade kunnat varit med hela. Jag fick avbryta eftersom foten svullnat upp såpass mycket efter matchen igår så jag kunde inte göra försvarsövningar och knappt heller springa normalt framåt ,, för att inte tala om vändningarna ..
Jag slutade upp på sidan med en ispåse och en linda och jag börjar väl känna mig ganska hemma där vid det här laget ..

Hem och laga mat , och nu har jag bara degat och ska ta och lägga mig. Det är gym imorn och då måste jag tagga till! megamegamycket.


vi slänger in en bild på mig och William bara för att .. därför :)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!