söndag 15 november 2009

in my life


you can't lose what you never had
-de kan vara några av de sämsta besluten i mitt liv

vi är bra men vi är dåliga . Det är jobbigt men vi kan ta oss ur det. Nu kör vi wildcats. gick upp hyffsat tidigt imorse för att äta frukost och packa inför matchresan till Örebro. Det tog väl en tre timmar sen var vi på plats. Vi förlorade matchen vilket var förståeligt. Jag fick träffa min älskvärda familj och även farmor och farfar. Farmor hade bakat dingtunakaka till mig igen och jag bara älskart, jag och Emina har suttit och smaskat i oss en liten bit i kväll, det är en storfavorit här i lägenheten! Familjen hade gjort en adventskalender med massa presenter vilket gjorde mig dels väldigt glad och fick mig att tänka på när jag var liten och vår tradition vid jul. Jag saknar min familj väldigt mycket, men det va kul att se dom<3 Nu sitter jag och Emina och kollar på Heartbreak hotell och njuter av vår ensamhet.. eller någonting sånt.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!