söndag 27 juni 2010

baby

Don't you know baby, I'll be there.


Man måste ju passa på att gratta sin goda vän Andreas och fyller 18 år idag!
Stort grattis vännen !



idag så har det varit kanonväder. Stranden var ett faktum och brännan likaså.
Henriks och Björn,Ewa och Adam + lille spike(hunden) åkte hem idag. så kvar är det Jag,mamma,pappa,hanna,fanny,petra,mormor och moffe. Vi myste till det med qiunoasallad och kött och sedan lite minigolf. Jag var sämst och vill typ aldrig spela i hela mitt liv mer.

Imorn bitti ska vi bege oss till Jönköping för att hämta alla mina kläder och min gitarr och annat som inte är speciellt väsentligt och ta med det hem till Vässan. När jag kommer hem ska jag även förhoppningsvis spela fotbollsmatch med barkarö sk! wohoo. är faktiskt taggad! Hoppas vi hinner hem bara:)

här lägger vi in en sommarbild


Nu är det chillidilll..

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!