lördag 12 juni 2010

home sweet home

HOME SWEET HOME
- Momma said home is where the heart is when I left that town

idag var det dags att åka hem. Tåget gick klockan tolv och där satt jag i fyra timmar med ett tågbyte inräknat och lyssnade på musik. Pappa kom och hämtade mig och min svintunga väska vars hjul har gått i sönder sen Luleåresan i mars. .
När jag kom hem blev det att skynda sig så in i för att hinna till Janne och Ninni (som fyller 61) i Eskilstuna.
Där träffade jag mina underbara kusiner Jonathan och Rasmus som alltid är lika sköna. jag skrattar så gott när jag är med dom.
Och nu är det bestämt att i Juli ska jag och Ninni ut på en pub och mysa lite. För er som inte vet är hon min gammelmoster och en av de roligaste personerna på denna jord. Mamma vill också följa med så hon är under utredning om hon håller, (det kommer hon göra för att hon är så söt)
Nu har jag och familjen åkt hem till barkarö igen och jag degar. Jag och Jonte var så sjukt trötta. vi låg och kollade på hitta nemo och sånt, riktigt bra film faktiskt:)

ha det bra lovers

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!