söndag 13 juni 2010

fanny är grym

Idag har jag och Hanna solat. det var så skönt att se sommar igen.
Vi bestämde oss för att cykla till stan och det gick galant. vi fixade hannas födelsedagspresent och det blev bikinitrosor och ring av eget val :) haha.
Sen åt vi på vivaldi och sedan kikade vi runt lite  och beslöt oss för att cykla hem igen.

hemma blev det att chilla tills det var dags att åka på träning. Det var löpning med inriktning backe. det gick bra men låren är lite skakis!
Sen övningskörde jag med papi och jag körde LÅNGT utanför gården. wihoooo!:)

bild på mig och johanna från studentmottagningen¨




















nu ska jag berätta för er att min syster Fanny är grym på att sy. hon sydde nyss klart denhär klänningen som jag provade. (visas på bilden)så jäkla söt! FANNYS BLOGG

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!