måndag 14 juni 2010

confused

I'm confuse can you make me understand
Cause I'm tired to give you the best of me
Första jobbdagen idag då. det gick bra. dock hade jag träningsvärk så inni. Det kändes ju bra igår efter backträningen men var lite jobbigare dagen efter.
Eftersom min syster Hanna fyller sweet 16 idag så blev det tårta. mumma. Hanna och jag glubskade i oss massssor!
After work så var det bara att ta det lugnet innan träningen. Vi löpte först och gick på planen efteråt. Det var kul att röra en boll igen i viksängshallen. gamla goa viksängshallen med det otroligt hala golvet.

Nu ska jag få bort min träningsvärk för att kunna skapa ny imorn. jippie!

så vi säger GRATTIS SYSTERYSTER <3


vi kan ju säga grattis både på födelsedagen och till platsen i landslaget på kommande läger nere i Ängelholm:)
så stolt över dig min fula parasit <3

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!