lördag 12 juni 2010

Cu


HAHAHA. jag hittade denna bilden som Jessica eller Emina tog i ettan. jag tror jag dör. sjukt söt är man :) 

nu går jag inte i någonting. jag går inte i tvåan och inte trean. det känns förjävla bra att kunna sjunga: vem vill gå i tvåan nu? ingen ingen till hösten, :)
 igår var en toppenkväll med lite dippar för min del men det fixade upp sig med massa dans och sång. och alla söta komplimanger, jag blir så sjukt glad!
Jag åkte hem och sov i några timmar och nu är jag uppe igen. för idag ska jag åka hem till Västerås och starta mitt sommarlov.
När jag kommer hem idag så blir det att fixa sig lite för att dra på släktmiddag i Eskilstuna. Det var sjukt länge sen jag såg alla samtidigt sen jag flyttade. helt sjukt :(
men ikväll ska det bli hur mysigt som helst.

nu måste jag packa färdigt!
CU
xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Du är grymt söt :)
    + att jag älskar din hedder bild, skit härlig!

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!