måndag 7 juni 2010

Fotografer

Igår var det sista dagen på Miki Herkel Cup. Jag avslutade mina uppgifter som var från 12.00 -16.00.  Efter det så drog jag hem, men där hände ingenting som vanligt så jag åkte till mina älskade kusiner och åt god mat och efterrätt och garvade järnet med Sofia Henriks!
Denna bruden får mig glad så inni. Hela tiden! Hon hade sytt en jättefin klänning i syslöjden. hon poängterar att hon knappt har G i syslöjd..  HAHA!
 Om hon är gullig så skickar hon bilderna som vi tog.

Idag är det Bal. woho. Jag ska snart åka och lämna kameran till Robban för att den ska laddas. Sen är det bara att sätta igång.
Fotograf Evelina och Jessica är på plats utanför och inne på stora Hotellet i Jönköping för att fånga treornas sista stunder tillsammans på bild.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!