måndag 21 juni 2010

Frallor till Frulle

zup fellas

Igår var en has dag trots det kalla vädret.
Vi spelade basket då jag och Tobbe ägde Chrisse och Millis!
Vi gick och tog den första av många Åhusglassar igår efter maten. Blev besviken av hur äcklig mangosmaken var. .. typiskt.
Mot kvällen/natten gick vi ner och spelade fotboll på stranden där jag och Millis briljerade! stackars chrisse fick många smällar där man inte behöver dom.. mycket markliggande om man säger så:(

idag så har det varit soligt och skönt. JAG och mamma körde till Statoil för att köpa frallor. det är verkligen åhus. sommarväder och frallor till frulle.
Sen sprang jag,Millis och chrisse på stranden och svängde upp på skjutfältet. mycket bra kondis har jag efter denna ansträngning! wohoo!

Nu ska vi snart åka till Ängelholm för att se systern min spela sin andra landskamp:)

Och idag fyller bästaste fredrik Friberg år!
GRATTTIS 

vi lägger in favvobilden på födelsedagsbarnet!! 18 ÅÅÅÅR 


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!