fredag 4 juni 2010

solen lyser himlen är blå

Igår var en underbar dag. solen sken och himlen var alldeles blå och sanda basket var på vätterstranden och grillade. Vi hade det så sjukt mysigt. Senare mot kvällen så drog jag och några in till Piren och vidare mot stan. vi hamnade tillslut på kebabbaren där vi åt våran nattemat.

Här slänger vi in tre av massvis med bilder:) 

vi hade kuuul!
Idag så var jag på en lektion som varade i cirkus fem minuter. Sen åt jag och fick skjuts hem av Markus! himlans snälligt. Därefter bestämde jag och Petra för att lägga oss i det fina vädret och sola lite. Efter några timmars stek så åkte jag till stan för att träffa min gosiga Johanna Carlson. Vi var först på stan och drog sedan till a6. Vi hittade lite söta saker och pratade om vad vi hatar och är trötta på . vi kom fram till samma saker.

Jag blir så ledsen när jag tänker på hur lite tid jag har kvar att spendera med denna underbara människa som gör mitt liv snäppet roligare. Du är guld <3

Efter a6 åkte jag hem och sedan bestämde vi att vi skulle dra in till stan igen. så vi satte oss på piren och saltkråkan där vi träffade bland andra Banner som nyss kommit hem från Spanien vilket syntes på hennes underbara bränna!

Nu ska jag sova och upp till skolan imon.. imorn börjar även miki herkel cup. kuuuul.. nej


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!