torsdag 17 juni 2010

stänger av kärringen

What if he's an angel , brother are you gonna past that test?

Woho. idag hade jag min första körlektion någonsin på körskolan. Jag kan inte ens beskriva med ord hur nervös jag var. Leffe Skjutsade in mig och var så underbart skön mot sin gps. " Nu ska vi se vilken väg kärringen vill att vi ska ta .." en stund senare . " nej nu jävlar stänger jag av kärringen, jag orkar inte lyssna på na!"
haha så rolig är han.
hur som helst så kom jag dit och min lärare heter Anders och är jättesnäll. Vi körde ut i trafiken så jag ber om ursäkt alla ni som satt på bussen till talltorp idag ca 14,56. att det tog lite tid.
Annars gick det faktiskt bra. Jag hade mycket panik men jag trodde att det skulle gå sämre. nu har han lagt upp ett schema åt mig som jag knappast kommer klara, och om jag skulle göra det skulle jag ha tagit mitt körkort på fyra veckor,. inte så troligt. Dessutom har jag fått läxor. .. jippie:)

När jag kom hem jobbade jag igen lite timmar och sen gick jag och David ut och sprang.. eller tja jag löpte som en hund ( som andreas brukar säga) och david cyklade på sin cykel. Vi sprang/cyklade ner till vattnet på enhagen och stannade där och myste lite, innan vi begav oss hem igen.

Imorn är det jobb fram till lunch och sedan drar jag och brudarna i familjen ner till Huskvarna för att spendera natten där och sedan vidare mot Ängelholm för att släppa av ena systern på landslagsläger och den andra på North west summer camp. och efter deeet så åker jag och mami till Åhus och spenderar vecka där med kusiner! mycket väl godkänt.

Nu kör vi ett bildrace på min älskade bror David <3





xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Taa körkort Evsan ! :) Det kommer gå jättebra! :D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!