lördag 5 juni 2010

rely on

nemen hallå där.

WE ALL NEED SOMEONE TO RELY ON, WHEN THINGS DON'T GO YOUR WAY.

Idag vaknade jag till strålande sol och jag blev så lycklig. På med shorts och linne och vandra till skolan.. eller tja Jessica och jag tog bussen men ändå :)
Efter skolan gick jag hem och solade och efter nån timme ( tyvärr) så var jag tvungen att pallra mig ner till ad för att ställa iordning för Miki herkel cup. Sen hade jag rast i några timmar och sedan bar det iväg upp till sandahallen för att sitta assistent till datorn. Jag och Filip var ganska awesome och det var skönaste domaren där.. haha för härlig!

En annan Filip skjutsade hem oss och nu är jag helt slut. jag ska lägga upp alla härliga bilder från i fredags på facebook och sen ska jag gå på dejt med John blund hade jag tänkt.
Jag är heeelt ledig imorn med, vilket är ganska underbart:) hoppas på sol hoppas på sooooool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!