torsdag 20 augusti 2009

Amandas Drömfångare


så .. här ligger jag i min säng vaken och har gjort det sen klockan åtta då någon ringde och väckte mig .. Det var en jobbare som undrade ifall han kunde byta golv i mitt sovrum i morgon. Eftersom jag var nyvaken var inte huvudet på skaft och jag sa nog att han hade ringt fel men sedan kom jag på mig att det var ju Eminas golv som skulle bytas och ångrade mig, han måste trott att jag var lite knasig som velade fram och tillbaka, men men , what you gonna do när en snubbe ringer coh väcker dig mitt i din skönhetssömn som du behöver förfärligt mycket?

Det fixade sig iallafall, Emina måste till områdeskontoret och välja golv idag så fixar han det imorgon, snabbt och smidigt förhoppningsvis!

Igår kväll så bestämde vi oss för att käka pizza på majstången och hälsade på ettorna lite granna. Mysiga rum hade dom men det jag gillade mest var Amandas drömfångare som hon hade gjort själv, jag blev totalimponerad av detta fantastiska verk!
Sen blev det att cykla hem och så kom Charles och Mathias över för att kolla på film, det blev Jumper! Vi hade det mysigt !
Mathias hade med sig stora goda choklad muffins till alla och kom med en plåt , haha så söt var han! Sen föll jag i sömn ganska omgående, men väcktes som sagt var av golvläggarsnubben ..

Det är inte alltid du kan säga att livet är helt perfekt. Acceptera och välkomna bra stunder även om de inte är perfekta. Livet är för kort för att vara perfekt, livet kan vara för kort för att slösas bort på att bedöma stunden. Lev i nuet och le så mycket du orkar. Det kostar ingenting men är ändå ovärderligt.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!