lördag 15 augusti 2009

e.svensson på birger Jarls gatan!

och ja, Evelina is happy som bara faan för att uttrycka det rätt. nyinflyttad i den förvånande stora vackra lägenhet som vi innan var hårt kritiska mot. mamma och jag åkte ner till älskade Huskvarna igår för att konka på saker som kläder och kläder och .. saker.
Sen åt vi god middag hos kusinerna och sov där.

I Morse var det nya tag. Vi åkte till lägenheten och hämtade upp Jessica för att bege oss till Jysk. Jag har aldrig varit med om en sådan förvillelse. Mamma har verkligen sämre lokalsinne än vad jag har, och det är inte okej. Vi åkte fram och tillbaka på e4 an . sen åkte vi tillslut ut den vägen jag sa från början, och vi ser jysk från motorvägen. jag och Jessica tror att mamma har pejl på läget, men nej nej , hon åker nästan ut på andra sidan stan och vi får svänga tillbaka, och det värsta var att hon trodde att hon var på väg åt rätt håll .. men jag älskar min mamma ändå. <3>

Sen blev det att luncha med mamma och moster på ett trevligt ställe som jag för tillfället inte kommer ihåg namnet på, men det var mysigt :) kroatorpet eller nått sånt.

Sen åkte vi till lägenheten och jag packade väskan för träning med Brahes ligalag, himlans kul att träffa Ajnur och Bibbi igen!
sen blev det snabb dusch för mig för vi skulle hämta Jessica och Britt-marie(Jessicas mormor) på Ikea a6!
vi åkte till lägenheten där Emina befann sig, vi har saknat henne såååååå mycket! Hon fick sina försenade presenter och var förhoppningsvis lycklig.

sen kom papi och syster med sängen. jag och pappa visade våra extrema muskler när vi bar min en och sextio säng upp till fjärde våningen! men jag gnällde ingenting .. hehe .

Jag, mamma och pappa bar upp alla grejer från stora lastbilen till lägenheten och monterade ihop sängen och allt, eller inte allt ,för vi ska fixa det som inte blev klart imorgon bitti.
Efter en god tacos hos morbror så ligger jag nu med syster i min stora säng! mumma på det.
och ett stort tack till mina föräldrar som gör så mycket för mig! Älskar er <3> du kan inte förutspå en falsk sanning!

The beauty is in the eyes of the beholder

x0x0-evelinanana

2 kommentarer:

  1. du får ha de så bra där borta! och lycka tillmed lägenheten! vi får ses när du är back in town (västerås) :)

    SvaraRadera
  2. åh tack så mycket fanny!
    Ja självfallet :) !! hare så sjukt bra :)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!