tisdag 4 augusti 2009

härligt sällskap och underbart väder

vacation has come and passed, 3 weeks has gone so fast.

nu sitter jag här med tre veckor i usa i mitt bagage. det har varit sjukt roligt och jag har lärt mig mycket. idag gick vi upp och surfade för näst sista gången eftersom vi ska göra det imorn bitti också. sedan gick vi upp och jess och jag cyklade till cvs och köpte lite nödvändigheter till skolan ..
det blev en liten stund på stranden sen en båttur med jay och familjen linden. kul förutom greenflies som torterade våra kroppar men mest stackars simon ..!
efter det som stack vi hem en snabbs sen drog både familjen linden och jag , jessica och kelly till minnesotas! mumma på det.´härligt sällskap och underbart väder, då kan inte någonting bli fel!

men nu har jag packat färdigt. good bye usa, hello sweden ..


x0x0-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!