torsdag 27 augusti 2009

gemenskap, skratt och intelligens


livet på sanda går vidare och konstigt nog så känns det inte alls som att jag själv är förberedd på allt som komma skall. vi börjar redan prata prov i skolan, vi ska spela sm snart och jag får inte träna fullt ut. Allt är som det ska fast inte helt så att säga. Jag vill att året skall vara totalt Smärtfritt, det är min dröm och vad jag hoppas på .. ett smärtfritt år , rakt igenom.


Vi ska ge oss ut på en färd utan att ta en endaste titt i backspegeln, för vi kommer aldrig tillbaka, vi blir bara bättre och bättre, och med en start som denna så har den största styrkan ett lag kan ha. gemenskap,skratt och intelligens. Vi ska utveckla allt som går och göra det bästa vi kan. Sanda Wildcats blir förhoppningsvis vassa i år!


xoxo-evelinanana



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!