måndag 10 augusti 2009

bella holmers vispgrädde

TJINGELING ALLA GLADA

ni kan inte gissa vad jag har gjort idag ..
typ ingenting faktiskt.. eller tja jag har planerat.
jag har tagit kontroll över hur vi gör med vår hyra under de kommande två åren , sen har emina ringt och kollat så vi får måla om, catching ! så jag har planerat hur mitt rum ska se ut med mig säng och allting. förhoppningsvis så kommer det bli riktigt vackert där inne tillslut!
Jag måste erkänna att jag diggade bellas vispgrädde idag också! helt smörig! Hanna hjälpte till på traven där ja.
sen blev det träning och vips tog kvällen slut

vill bara säga att den där Mathias Liljeqvist är en väldigt bra person :)

so , dont trust what you cant explain. Dont let your own mind disappear into something strange and unknown.

sen tycker jag att ni ska kika in på min kusins blogg :) sofias blogg

x0x0-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!