lördag 8 augusti 2009

sommarhumor med Isabella och Fanny

Hallååå alla glada!

jomen visst vare så att Isabella och Fanny tog en tripp ut till barkarö city och höll mig sällskap vid poolen idag. mycket mycket trevligt hade vi med fika och pannkakor med "rödbetssallad" och glass till lunch. Och för er som inte vet så har vi en otrolig förmåga att skratta åt oss själva när vi så braa. (?) imiterar sveriges skönaste komiker .. höhö!
men
huvudsaken är att vi hade det BRA OCH SKÖNT IN THA SUN!


Vid halv fem blev det åkahemdax för de snygga flickorna jag haft på besök och sen blev det fix och cykling till stan för att träffa joel.
vi drog till subway och käkade "flygande" mackor och sedan kollade vi på Sommaren med Göran, som var för rolig. Herrejisses! den ska ni se om ni har rolig humor:)

när jag cyklade i högt tempo hem mot sköna barkarö så träffar jag victor som jag inte träffats sen i vintras typ, hade en liten pratstund!:)
Imorn kommer min familj hem, hörde ni ? i love them <3

Anywhere you go, I'll follow you down
Anyplace but those I know by heart
Anywhere you go, I'll follow you down
I'll follow you down, but not that far

x0x0-evelinanana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!