onsdag 26 augusti 2009

kasta växeln över disken


to long for something that's so far

klassens dag innebar bowling i en timma och sedan en promenad till stan för att äta på chili thai.
Och därifrån kan vi konstatera att för 75 kronor fick du mat och efterrättsbufé plus dricka .Och det var sjukt gott. enda felet var att jag hade skavsår och fick gå utan skor.. men det märker väl ingen rebecka ;) haha!
Vidare kan jag berätta att jag och min nya Klassis Johannes typ är stjärnsyskon eller nått., jisses asså!
jag blev så trött av att äta så jag inte ens märkte att jag stirrat på challe och mathias i över en minut på bussen .. typiskt mig.
sen ska jag faktiskt inte glömma att berätta att när ajg skulle betala på chili thai så kastade jag tillbaka växeln över disken .. lagom skämmigt. hihi

tvätttvätttvätt-torktorktork-vikvikvik-strykstrykstryk-lagamatlagamatlagamat-pluggapluggaplugga-sovasovasova

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!