onsdag 5 augusti 2009

intetacksamma

so what is better than -sola-bort-jetlag-med-isabella-dag?!
nothing. NOTHING!

efter en otroligt seg resa hem så kom söta farfar och hämtade mig på arlanda. vi stannade och fikade i hummelsta en snabbis sen drog vi hem och åt mat. mumma!
Sen blev det att installera sig själv vårt hus. värsta va stort det blir när man e ensam ..
jag drog till jo-berg med isabella som jag inte sätt på 4-5 månader. snacka om saknadsspår på den! isabella tycker det är jättetråkigt när folk är intetacksamma! medan jag sa att jag inte tycker om när folk är otacksamma.. men det kan ju inte alltid bli rätt, eller hur pärlan? , ska vi sola ute om det är dåligt väder eller hur vare?;)

kom hem helt slut!
gjorde mig själv lite kvällssnack. mackor med bacon(grant gör avtryck) och en härlig hemmagjord evelina special smoothie!

nu sitter jag och kollar på gossip girl som buggar en hel del. sugit!
men men


WHEN YOU LOVE YOUR FAMILY LET IT SHOW







x0x0-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!